Πολιτική Παράδοσης Προϊόντων

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός 14 ημερολογιακών ημερών και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους ή την επιστροφή της αξίας τους!
 
ΠΡΟΣΟΧΗ: Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που αποστάλθηκαν από το Kessaris eShop και παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές. Η συσκευασία τους θα πρέπει να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν σε άριστη κατάσταση (χωρίς να έχουν αφαιρεθεί οι ετικέτες) και με όλα τα έγγραφα της αποστολής (π.χ. Δελτίο Αποστολής, Απόδειξη Λιανικής κλπ). Επιστροφές οι οποίες δεν πληρούν τις παραπάνω συνθήκες ΔΕΝ γίνονται αποδεκτές και επιστρέφονται στον πελάτη.
 
...
 
ΔΕ ΓΙΝΟΝΤΑΙ δεκτές οι επιστροφές σε Σκουλαρίκια, εκτός αν κατά την παραλαβή τους έχουν κάποιο ελάττωμα.
 
 
ΚΟΣΤΟΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Η πρώτη επιστροφή καθώς και και η πρώτη αντικατάσταση είναι ΔΩΡΕΑΝ για τις αποστολές εντός Ελλάδος με τη χρήση της συνεργαζόμενης εταιρίας Courier!
Για Κύπρο και εξωτερικό, το κόστος επιβαρύνει τον πελάτη και μπορεί να πραγματοποιηθεί με οποιοδήποτε μεταφορική εταιρία επιθυμεί ο πελάτης!
 
Σε περίπτωση δεύτερης επιστροφής  που αφορά στην ίδια παραγγελία τα έξοδα για την επιστροφή και την παραλαβή της παραγγελίας θα πρέπει να καλυφθούν από τον πελάτη.
 
 
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Η διαδικασία είναι απλή και γίνεται σε 3 εύκολα και γρήγορα βήματα!
 
1. Επικοινωνήστε με την Γενική Ταχυδρομική
Επικοινωνήστε τηλεφωνικά στο 210-4851100 για να ενημερώσετε την Γενική Ταχυδρομική να παραλάβει το προϊόν από την διεύθυνση που θα τους υποδείξετε χωρίς καμία επιβάρυνση για εσάς. Εναλλακτικά μπορείτε να το παραδώσετε εσείς σε οποιοδήποτε κατάστημα της Γενικής Ταχυδρομικής.
 
2. Αποστείλετε το δέμα σας ΔΩΡΕΑΝ (ισχύει μόνο για Ελλάδα)
Παραδώστε το δέμα προς επιστροφή στη Γενική Ταχυδρομική με χρέωση παραλήπτη kessaris.gr 
 Η διεύθυνση επιστροφής είναι η ακόλουθη:
 
....
 
3. Επικοινωνήστε μαζί μας! 
Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email στην διεύθυνση [email protected], γράφοντας το ονοματεπώνυμο σας και τον αριθμό παραγγελίας σας, αιτιολογώντας γιατί επιθυμείτε την επιστροφή του προϊόντος και αν επιθυμείτε αντικατάσταση. Εναλλακτικά μπορείτε να μας καλέσετε στο τηλέφωνο 210 ... και να ολοκληρώσετε την επιστροφή σας τηλεφωνικά.
 
 
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ
Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε αντικατάσταση με νέο προϊόν, η διαδικασία επιστροφής χρημάτων γίνεται εντός 14 ημερών απο την ημερομηνία παραλαβής της επιστροφής στην αποθήκη μας και είναι εξαιρετικά απλή αρκεί να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά στο 210... ή μέσω email στο [email protected].

Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται στο αρχικό μέσο πληρωμής, εκτός κι αν κατά την αγορά επιλέξατε ως τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή. Η επιστροφή χρημάτων σε αυτήν την περίπτωση θα πραγματοποιείται μέσω κατάθεσης στον τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη.

Απαραίτητη προϋπόθεση ο πελάτης να ενημερώνει το Kessaris eShop μέσω email στο [email protected] για τον αριθμό λογαριασμού του (IBAN), την τράπεζα στην οποία διατηρεί τον λογαριασμό και το όνομα του δικαιούχου όπως αυτό αναγράφεται στο βιβλιάριο. Για λόγους ασφαλείας, ο δικαιούχος ή συνδικαιούχος του αριθμού λογαριασμού, θα πρέπει να είναι το ίδιο πρόσωπο με αυτό που επιλέχθηκε στα στοιχεία τιμολόγησης και αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς.

espa info