Skip to main content

Πολιτική Επιστροφών

  • ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός 14 ημερολογιακών ημερών και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους ή την επιστροφή της αξίας τους. Μετά την παρέλευση 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της αποστολής δεν υφίσταται δικαίωμα επιστροφής της παραγγελίας σας.

 

  • ΜΗ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που αποστάλθηκαν από το KESSARIS και παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές. Η συσκευασία τους θα πρέπει να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν, σε άριστη κατάσταση και με όλα τα έγγραφα της αποστολής (π.χ. Δελτίο Αποστολής, Απόδειξη Λιανικής κλπ). Επιστροφές οι οποίες δεν πληρούν τις παραπάνω συνθήκες Δε Γίνονται Αποδεκτές και επιστρέφονται στον πελάτη.

Δεν Γίνονται δεκτές οι επιστροφές σε Εποχιακά Είδη (Γούρια, Πασχαλινά είδη κλπ.), σε προϊόντα τα όποια έχουν προσαρμοσθεί κατά παραγγελία, και είδη τα οποία φέρουν εμφανή σημάδια χρήσης.

 

  • ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Η επιστροφή καθώς και η αντικατάσταση είναι ΔΩΡΕΑΝ για τις αποστολές εντός Ελλάδος με τη χρήση της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών. 

 

  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

Η διαδικασία είναι απλή και γίνεται ως εξής:

Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email στην διεύθυνση orders@kessaris.gr, γράφοντας το ονοματεπώνυμο σας και τον αριθμό παραγγελίας σας, αιτιολογώντας γιατί επιθυμείτε την επιστροφή του προϊόντος κι αν επιθυμείτε αντικατάσταση. 

Εντός 2 εργάσιμων ημερών θα λάβετε απαντητικό email με τις οδηγίες επιστροφής μέσω της υπηρεσίας ταχυμεταφορών.

Με την παραλαβή της επιστροφής σας θα γίνει λεπτομερειακός έλεγχος της κατάστασης του επιστραφέντος είδους και εφόσον δεν προκύψει κάποιο πρόβλημα με την κατάσταση του, την συσκευασία ή τα παραστατικά του, τότε θα ενημερωθείτε μέσω email για την αποδοχή της. 

  

  • ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε αντικατάσταση με νέο προϊόν, η διαδικασία επιστροφής χρημάτων γίνεται εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της επιστροφής στην έδρα μας και είναι εξαιρετικά απλή:

Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται στο αρχικό μέσο πληρωμής, εκτός κι αν κατά την αγορά επιλέξατε ως τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή. Η επιστροφή χρημάτων σε αυτήν την περίπτωση θα πραγματοποιείται μέσω κατάθεσης στον τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη.

Απαραίτητη προϋπόθεση ο πελάτης να ενημερώνει μέσω email στο orders@kessaris.gr για τον αριθμό λογαριασμού του (IBAN), την τράπεζα στην οποία διατηρεί τον λογαριασμό και το όνομα του δικαιούχου όπως αυτό αναγράφεται στο βιβλιάριο. Για λόγους ασφαλείας, ο δικαιούχος ή συνδικαιούχος του αριθμού λογαριασμού, θα πρέπει να είναι το ίδιο πρόσωπο με αυτό που επιλέχθηκε στα στοιχεία τιμολόγησης και αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς.

Ζητήστε πληροφορίες